Oliebollenactie Scouting Poeldijk

De jaarlijkse oliebollenactie van Scouting Poeldijk is weer volop gestart. De vaste bakker van de Scouting Bakker Van der Sande is gestopt met zijn bakkerij. De bakkerij is overgenomen door Van Malkenhorst en nu gaan zij met Scouting Poeldijk samenwerken om iedereen weer van heerlijke oliebollen en appelbeignets te voorzien.
Op zaterdag 9 december is Scouting Poeldijk met de hele groep al langs de deuren in Poeldijk gegaan om de bestellingen op te nemen. Als u soms niet thuis was kunt u ze ook weer telefonisch bestellen door te bellen naar 0174-24 64 84. Daarnaast is iedereen op zaterdag 30 en zondag 31 december welkom in de kraam. Deze staat natuurlijk weer op de vertrouwde hoek Irenestraat / Jan Barendselaan in Poeldijk. Op zaterdag 30 december is de kraam van 8.00 tot 12.00 uur geopend. Op zondag 31 december is de oliebollenkraam van 8.00 tot 14.00 uur geopend.
Dit jaar werken wij voor het eerst samen Bakkerij Van Malkenhorst dus dat wordt smullen!.
Alle bestellingen worden ’s morgens op zondag 31 december gratis bij u thuisbezorgd.
Bel 0174-24 64 84 en bestel ze nu!