Verhuur van De Schakel

Clubgebouw De Schakel

Ons clubgebouw is in 2012 nieuw gebouwd en wij zijn er erg trots op!
Het is een mooi gebouw met moderne faciliteiten en voorzieningen zoals zonnepanelen, een prachtig groen buitenterrein en ruime parkeergelegenheid.
Voor de huurder zijn er 3 grote (spel)lokalen beschikbaar voor (dag)verblijf of slaapzaal en een apart staflokaal. Verder is er een ruime keuken en een sanitair ruimte met douche, invalide-douche-toilet met wastafel, toiletten, urinoirs en brede wasbak.
In het gebouw zijn voldoende tafels, stoelen en banken aanwezig voor algemeen gebruik. In de keuken staat een 6-pits gasfornuis met oven, waterkoker, (filter)koffiezetapparaat en een koelkast met vriezer speciaal voor onze gasten. Verder zijn er ook potten, pannen, borden, mokken en bestek aanwezig voor algemeen gebruik.
Rondom het clubgebouw ligt een groot buitenterrein met o.a. gras(speel)veld, wilgentunnel, klimboom, avonturenpad, kampvuurkuil én een vlaggenmast. Buiten op het veld kan er gekampeerd worden.
Het gebouw en ook het buitenterrein zijn goed toegankelijk voor minder validen.

Bekijk onderstaand fotoalbum om een goede indruk te krijgen van het clubgebouw. Hier aan is ook een plattegrond toegevoegd om een duidelijk beeld van de indeling van het gebouw te krijgen.

Locatie
Het gebouw ligt aan de rand van Poeldijk naast een openbare skatebaan en ligt op ca. 10 minuten lopen van het centrum met een supermarkt, snackbars en diverse winkels. Op ca. 5 km ligt het strand van zowel van Kijkduin als van Monster en Ter Heijde. Tussen Poeldijk en de rand van Den Haag liggen op loop afstand grote recreatiegebieden zoals De Wen, Madestein en het Ockenburgse Bos. Hier is het mogelijk om te wandelen, vissen, roeien, zwemmen en surfen. Natuurlijk kun je er ook (speur)tochten uitzetten of bosspelen doen. In De Wen ligt er een trimbaan en een groot natuur doolhof.
Locatie van De Schakel.

Verhuur
Ons clubgebouw is geschikt als groepsaccommodatie en alleen te huur voor verenigingen zoals scoutinggroepen, sportclubs, groep-8 kampen. Het gebouw is geschikt om te logeren maar ook voor bijvoorbeeld dagactiviteiten.
Wel moet rekening gehouden worden met de reguliere opkomsten van Scouting Poeldijk op vrijdagavond van 19:00 tot 22:00 uur en zaterdagmiddag van 13:30 tot 17:00 uur. Huurders kunnen dan geen gebruik maken van het gebouw vanwege onze eigen scouting opkomsten. Alle logeerspullen moeten dan even worden opgeruimd in de daarvoor beschikbare ruimte.
(let op! vanwege coronamaatregelen kunnen deze tijden afwijken en in overleg zijn uitzonderingen mogelijk)

Kijk in onze agenda of De Schakel beschikbaar is voor jullie verblijf.

Onze Schakel is geschikt voor:

• Scoutinggroepen; kamp, weekendjes
  • Groepsaccommodatie; overnachtingen, dagactiviteiten
  • Scholen; dagactiviteiten, kamp groep 8
  • Kinderopvang; BSO, dagactiviteit
  • (Sport)verenigingen; overnachtingen, activiteiten, vergaderingen
  • (Vaste) huurders; bijvoorbeeld yoga, zang, kaartclub, BSO, workshops, etc.

Het clubgebouw is niet te huur voor feesten, partijen en groep 8 feestjes.
Ook wordt er niet verhuurd aan studentenverenigingen.

Tarieven:

• Scoutinggroepen €5,- p.p. per nacht, met een minimum van €100,- per nacht.
  • Niet scoutinggroepen €6,50 p.p. per nacht, met een minimum van €130,- per nacht.

Eenmalige toeslag gebruikskosten (afvoeren afval, schoonmaakmiddelen- en materiaal):

• €15,- voor 1 nacht, of een dag
  • €20,- voor 2 nachten
  • €40,- vanaf 3 nachten

Bovenstaande tarieven zijn:

• Inclusief: gebruik van elektra, water, gas, verwarming en wifi.
  • Exclusief: schoonmaak, u moet het clubgebouw en buitenterrein altijd zelf weer schoon en opgeruimd opleveren.
  • Exclusief: hout voor kampvuur, dat moet u zelf meenemen of tegen vergoeding kunnen wij er voor zorgen.

Alle genoemde prijzen gelden voor 2024 en zijn onder voorbehoud.

Voorwaarden en reglement

Neem kennis van onze Huurvoorwaarden en ons Huishoudelijk reglement.

Informatie
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de coördinator verhuur, Peter Stam. Stuur een e-mail.