LandRovers (21+)

Scouting Poeldijk heeft voor jongeren vanaf 21 jaar de LandRovers.
Dit is een groep met scouts waarvan sommigen al bijna 20 jaar lid zijn van Scouting Poeldijk.
De LandRovers hebben iedere vrijdagavond van 20:00 tot 22:00 uur hun opkomst.

Meestal verzint één van de leden een programma voor de opkomst. Soms doen andere groepen of het bestuur een beroep op ons om activiteiten te begeleiden of op te bouwen. Op onze facebookpagina is te zien wat wij zoal doen.

Naast onze opkomsten gaan we elke zomer een week op kamp. De afgelopen jaren zijn we meermaals in Tsjechië geweest, maar ook Slovenië en Polen zijn een jaar het gastland van ons kamp geweest. Daarnaast is het doel om elk jaar minimaal één weekendje weg te gaan met de groep.

Nieuwe leden zijn altijd welkom, dus als het je leuk lijkt om een keer mee te draaien neem gerust contact met ons op!