Uniform (blouse)

Het uniform van Scouting Poeldijk is een scoutingblouse in de kleur die hoort bij de groep waar je lid van bent. Hierbij dragen alle leden een das in de kleur eigeel. Deze das hoort gedragen te worden met een dasring.

Deze blousen, das en dasring zijn te verkrijgen bij de scoutshop. De dichtstbijzijnde scoutshop is voor ons in Vlaardingen (afslag Vlaardingen-West). Evt. zou je ook de leiding kunnen vragen of zij nog blousen in de kast hebben liggen.

Zodra je geïnstalleerd bent, horen er insignes op je blouse. Standaard krijgt iedereen bij installatie de volgende insignes:
– Installatieteken
– Speltakteken (is afhankelijk van groep)
– Regioteken (is voor Scouting Poeldijk van regio Westland)
– Groepsbandje (is bandje met ‘Scouting Poeldijk’ er op geborduurd)

De insignes dienen volgens bovenstaande afbeelding te worden bevestigd op de blouse. Klik hier voor de afbeelding in het groot.