Leiding worden?

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging waarbij je jezelf kan ontwikkelen, je samenwerkt binnen een hecht team en bezig bent met leuke programma’s te verzinnen voor opkomsten en kamp? Vind je het leuk om met kinderen om te gaan en ben je bereid om tijd te steken in een nieuwe hobby?

Dan is leiding geven bij een groep iets voor jou! Samen met andere leiding op donderdagavond, vrijdagavond of zaterdagmiddag een groep kinderen of jongeren een leuke tijd bezorgen. Hier is geen ervaring of opleiding voor nodig.
Als je interesse hebt, kom dan zeker een keertje kijken bij de leeftijdsgroep die je aanspreekt. Vooraf e-mailen kan ook.

Vrijwilliger worden?
Mocht je interesse hebben om Scouting Poeldijk als vrijwilliger te ondersteunen en daarbij liever niet voor een groep staat is dat natuurlijk ook mogelijk! Achter de schermen worden er ook veel taken uitgevoerd (bijv. onderhoud, bestuur) en daarbij kunnen wij altijd extra handen goed gebruiken. Neem voor meer informatie contact op via e-mail.