Uniform (t-shirts)

De blouse die wereldwijd bekend staat als ‘het’ scoutinguniform is bij mooi weer vrij warm. Omdat wij toch herkenbaar als Scouting Poeldijk in de zomer willen rondlopen, hebben wij hiervoor een leuk alternatief, namelijk het Scouting Poeldijk t-shirt. Deze kan je dragen in plaats van je blouse, maar er wordt wel verwacht dat je je das hierbij ook draagt! De t-shirts zijn voor alle groepen hetzelfde.

Deze t-shirts zijn verkrijgbaar in de maten: 128, 140, 152, 164, S, M, L, XL, XXL en XXXL.

De t-shirts kosten €15,- per stuk en zijn te verkrijgen via Maaike (bevers) op zaterdag of Barbara (scouts) op vrijdagavond. Deze moeten contant en bij voorkeur gepast betaald worden.

De t-shirts hebben wij op voorraad liggen. Je dus niet hoeft te wachten op je bestelling, maar je krijgt het t-shirt na betaling en passen direct mee!

In het voorjaar zijn er ook nog 2 opkomsten waaraan een centraal verkoop moment voor de t-shirts wordt gepland. Hierover zal de leiding je op de hoogte houden.