Bevers (5-7 jaar)

Wij zijn de Bevers van Scouting Poeldijk. Maar wat zijn Bevers eigenlijk? Nou, dat zijn meisjes en jongens van 5 tot 7 jaar die samen avonturen beleven. We spelen elke zaterdagmiddag van 14.00 uur tot 16.00 uur bij ons clubgebouw de Schakel. Billy Bever speelt dan ook gezellig mee. Omdat Billy goed moet worden verzorgd mag hij elke week bij een van de Bevers logeren.

Elke week heeft de leiding weer gave activiteiten bedacht. Wij houden van knutselen en op de scouting doen we dat samen. Als we rennen, vliegen of springen maakt het ons niet uit als onze handen vies worden. Ook doen we soms proefjes of bakken we brood op het kampvuur. Bij de bevers doen we veel verschillende spellen die voor iedereen leuk zijn. Het kleine geheim is dat het niet uit maakt of je wint of verliest, zolang we maar samen plezier hebben.

1 keer in het jaar gaan we één nachtje slapen op ons clubgebouw. Dit weekend heeft altijd een thema. Er komen dan figuren langs waar we allerlei avonturen mee beleven. Ook gaan we 1 keer in het jaar op zomerkamp. Dit zijn drie nachtjes in een ander gebouw. Het is altijd dollen pret met de leiding en de kookstaf.

Heb je zin om samen met ons te ontdekken wat er nog meer te beleven is.

Neem dan contact op met een van de leiding.
Natuurlijk mag je altijd een keertje komen kijken!

De beverleiding zijn: Maaike, Eileen, Twan, Robin, Ymke en Jelle.