Lid worden?

Bij scouting is er ontzettend veel te beleven. Scouting Poeldijk is een gezellige vereniging die haar leden spannende, uitdagende en grensverleggende activiteiten wil bieden. Er is geen competitie, maar samenwerking om het gezamenlijke doel te halen. Een plezierige tijdsbesteding met oog voor elkaar is waar het om draait. Bij alle groepen staat er elke week weer een nieuwe, spannende, leuke en gezellig avontuur op het programma. Vanaf 5 jaar kan je lid worden en indien je oud genoeg bent is het ook mogelijk een steentje bij te dragen aan de avonturen die wekelijks bij ons beleefd worden!

Binnen onze Scoutinggroep zijn er verschillende groepen. Hier kan je zien welke leeftijd bij welke groep hoort en op de facebookpagina kan je zien wat voor activiteiten deze groepen zoal doen!

Een keertje komen kijken?
Lijkt scouting je leuk en ben je benieuwd naar wat het is? Iedereen mag bij Scouting Poeldijk 2x komen kijken voordat je beslist of je lid wordt!
Wij zouden het fijn vinden als u van tevoren per e-mail meldt dat uw zoon of dochter komt kijken. Dan kan de leiding van de desbetreffende speltak daar rekening mee houden en kunt u op de hoogte worden gehouden over eventuele bijzonderheden van de opkomst.

Lid worden?
Misschien heb je al eens meegedraaid met één van de groepen van onze scouting?
Enthousiast geworden? Lijkt het je hartstikke leuk? Vraag het inschrijfformulier van de leiding of download het hier.