Kleine Welpen (7-9 jaar)

Wij zijn de Kleine Welpen van Scouting Poeldijk.
Een groep van jongens en meisjes in de leeftijd van 7 tot en met 9 jaar.

Op zaterdagmiddag van 14:00 uur tot 16:00 beleven wij spannende avonturen. Naast de spannende avonturen spelen en knutselen we ook graag. Iedere week is weer anders.

Nu ben jij vast benieuwd wat we doen…
Een aantal spellen die we doen zijn: buldog, drie is teveel, het knijperspel, verschillende soorten tikkertje, iemand is hem niemand, niemand is hem, smokkelspellen en heel veel andere gave spellen!

Een keer in het jaar hebben we met alle Kleine Welpen een weekendje. Dan blijven de kinderen 1 of 2 nachtjes slapen in ons eigen gebouw of het gebouw van een ander groep in de buurt. Het weekendje is altijd in een leuk thema.

In de 2e week van de zomervakantie gaan wij ook met de Kleine Welpen op kamp. We gaan dan naar een gebouw van een andere scoutinggroep in Nederland. Daar blijven we 6 nachtjes slapen. Ook het kamp is altijd in een leuk thema en de leiding is altijd ver van te voren al bezig met het kamp bedenken en uitwerken.

Het leidingteam dat iedere week weer klaar staat, en al deze gave activiteiten voor de kleine welpen bedenkt, bestaat momenteel 8 personen.

Ben je nieuwsgierig geworden en wil je een keertje komen kijken of wil je meer informatie neem dan contact op met de groep.

Tot ziens!