Pivo’s (21+)

Onze Pivogroep bestaan uit volwassenen van 21 jaar of ouder (momenteel zijn de leden tussen de 30 jaar en ergens in de 65 jaar), vaak zijn ze al leiding bij een speltak of ze zitten bijvoorbeeld in het bestuur.
De Pivo’s komen elke 1e donderdagavond van de maand bij elkaar.Bij de bijeenkomst komen er activiteiten voor zoals:

• pionieren
  • tochten lopen
  • sumo worstelen
  • primitief vuur maken
  • brandpreventie training
  • en vele andere uitdagende activiteiten en andere vormen van gezellig samen zijn.

Het maken van de programma’s en de voorbereidingen die hierbij horen doen de Pivo’s zelf.
Voor elke opkomst is er een ander groepje leden die hiervoor zorg dragen.

Een weekend weg of misschien een week op kamp wordt naar gelang de behoefte van de leden ingepland.
Soms wordt er een kamp georganiseerd in het buitenland zoals Polen, België, Litouwen en soms in ons eigen land.

Als je leiding van een speltak bent dan kun je al die leuke dingen natuurlijk ook met je groep doen, maar eens in de maand zonder die “druktemakers”  erbij is ook wel eens leuk!
Een lid van de Pivogroep draagt een speciaal ontworpen fleece trui.

Iedereen van 21 jaar of ouder is welkom. Kom eens een keer kijken!